Rýchle a zároveň zdravé chudnutie

Ponúkame vám jednoduchý dvojkrokový plán na rýchle ale zároveň zdravé chudnutie.

chleba

1.Obmedzte cukry a škroby

Najdôležitejšou súčasťou chudnutia je zníženie príjmu cukrov a škrobov (sacharidov) v potrave www.vuso.sk/chudnutie-zdravou-a-vyzivnou-cestou/. Keď toto urobíte, vaša hladina hladu klesne a vy nakoniec prijmete oveľa menej kalórií. Teraz namiesto spaľovania sacharidov začne vaše telo spracovávať uložený tuk.
Ďalšou výhodou obmedzenia sacharidov je, že sa znižuje hladinu inzulínu, čo spôsobuje, že vaše obličky začnú vylučovať nadbytok sodíka a vody z vášho tela. Tým sa zmierni nadúvanie a zbytočná zadržiavanie vody v tele.
Nie je nezvyčajné zhodiť až 5 kg (niekedy aj viac) v prvom týždni stravovania sa týmto spôsobom. Zbavíte sa tak zásob telesného tuku ako aj prebytočnej vody.
Potraviny s nízkym obsahom sacharidov rovná sa jesť až do plnosti, zatiaľ čo diéta s nízkym obsahom tukov vás obmedzuje v príjme kalórií a výsledkom je hlad.
Obmedzte teda sacharidy a začnete automaticky prijímať menej kalórií bez pocitu hladu.
Jednoducho povedané, obmedzenie sacharidov spôsobuje automatickú stratu tuku.

2.Jedzte bielkoviny, zdravé tuky a zeleninu

Každé z vašich jedál by malo obsahovať zdroj bielkovín, tukov a zeleninu s nízkym obsahom cukru.
Príprava jedla týmto spôsobom automaticky zabezpečí príjem sacharidov v odporúčanom rozsahu 20-50 gramov denne.
Zdroje bielkovín
-mäso: hovädzie, kuracie, bravčové, jahňacie, atď.
-ryby a morské plody: losos, pstruh, krevety atď.
-vajcia: celé vajcia so žĺtkom sú najlepšie
Vysoko bielkovinové diéty znižujú nadmernú chuť do jedla.
Pokiaľ ide o zníženie telesnej hmotnosti, bielkoviny sú kráľom živín. Bodka.

rajčata

Nízko sacharidová zelenina:
brokolica, karfiol, špenát, paradajky, kel, ružičkový kel, kapusta, šalát, uhorka…
Nebojte sa poriadne si naložiť na tanier. Môžete jesť obrovské množstvá tejto zeleniny bez toho, aby ste prekročili príjem 20-50 čistých sacharidov za deň.
Zdroje tukov: olivový, kokosový, avokádový olej a maslo

Ohodnoťte příspěvek